حالم خراب است مسعود


*´•.♥.•`* تقدیم بهMasoud_love*´•.♥.•`*

♥♥♥♥♥♥♥ مسعود جونم عاشقتم♥♥♥♥♥♥♥

حالی پریشان دارم ، غصه ای بی پایان دارم ، 


انگار گذشته های تلخ از خاطرم رفتنی نیست ، 

 
آن صحنه تلخ عشق فراموش شدنی نیست. 

 

 

کاش در دلم چیزی نماند از قصه تلخ عشق ، 


گهگاهی که تنها هستم اشک میریزم و خودم را سرزنش میکنم 


با خود میگویم روزی از یادم میرود خاطرات تلخ ، 


اما آنچه که میگویم تنها برای آرامش این دل است، 


از درون قلبم چه خبر؟ خبری نیست جز غوغای غمها. 


حالی پریشان دارم ، غمی بی پایان دارم ، 


انگار باید پا به پای خاطرات سوخته ، سوخت 


اینها همه تقدیر و سرنوشت من است. 


بیخیال دنیا ، حال من همیشه پریشان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





این دلنوشته نوشته شده درتاریخ چهار شنبه 29 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 20:10 توسط ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ جوجو¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت